Boeking

Hoe kan ik een specifieke plaats/lodge kiezen bij het boeken?

Heb je een favoriete kampeer-, camperplaats of lodge? Wil je deze boeken? Dat kan bij stap 1 ('Verblijf') 'Kies op de kaart’ door op het potloodje te klikken. De beschikbare plaatsen zijn aangeduid met een blauw en wit icoontje. Klik op jouw favoriete nummer.

Opgelet, het boeken¬†met 'voorkeursplaats' kost ‚ā¨ 12/verblijf. Indien je geen voorkeursplaats aanduidt, krijg je een willekeurig nummer¬†toegewezen.¬†

Kan ik boeken met een kortingskaart?

Ja! Je kan boeken met de PasarPas of Camping Key Europe-kortingskaart:
- De Pasar-korting bedraagt het jaar rond 10%. Selecteer tijdens het boeken bij stap 4  ('Bevestigen') door 'Ja, ik heb een kortingskaart' aan te vinken en op de + te drukken bij 'Pasar & Kompas Camping Club'. De korting wordt automatisch verrekend bij het overzicht.
- De Camping Key Europe-kaart geeft 5% korting in het laagseizoen. Ook bij deze dien je tijdens het boeken bij stap 4 (Bevestigen) op de + te drukken.

Bij aankomst wordt je kortingskaart gecontroleerd. Zorg dat je ze op zak hebt om voor te leggen!

Hoeveel bedraagt de Pasar-korting?

Ben je Pasar-lid? Dan krijg je met je PasarPas 10% korting op de huur- en kampeertarieven (per nacht) op Kompas Camping. Selecteer tijdens het boeken bij stap 4 ('Bevestigen') 'kortingskaart Pasar & Kompas Camping Club' en de korting wordt automatisch verrekend bij het overzicht.

Je wordt als Pasar-lid bovendien automatisch lid van de Kompas Camping Club die je toegang geeft tot extra beleving tijdens je verblijf.

Opgelet! De Pasar & Kompas Camping Club-korting geldt enkel voor boekingen op naam en adres van de PasarPas-houder. Bij aankomst wordt gecontroleerd of je recht hebt op Pasar-korting. Zorg dat je je PasarPas op zak hebt! Je Pasar-lidmaatschap moet de volledige periode van je verblijf geldig zijn.

Pasar-lid worden? Goed idee! Check jouw formule op maat en geniet meteen (bovenop vele voordelen & inspiratie) van korting op Kompas Camping!

 

Wat is de Kompas Camping Club?

Ben je lid van vrijetijdsorganisatie Pasar? Dan ben je automatisch lid van de Kompas Camping Club en krijg je extra voordelen en beleving op onze campings. Je ontvangt hierover 1x/seizoen een nieuwsbrief.

Ik heb een vouchercode. Hoe verwerk ik deze in mijn boeking? 

Typ de vouchercode in het daartoe voorziene vak (zie hieronder) in stap "4" (Bevestigen) van het boekingsproces. Klik vervolgens op de button 'Toevoegen'. Het voucherbedrag wordt automatisch afgetrokken van de totaalsom. 

Opgelet:
> Een vouchercode is hoofdlettergevoelig. 
> Een referentiecode van een Kompas Camping-cadeaubon is geen vouchercode. Deze kan je niet online verwerken. Om te boeken met een cadeaubon contacteer je ons (via mail of telefonisch). We maken heel graag de boeking voor jou!

Ik heb geboekt maar vergat mijn kortingskaart op te geven.

Geen probleem! Breng je kortingskaart mee wanneer je bij ons incheckt. Is ze dan nog geldig? Dan krijg je de korting 'teruggestort' in de vorm van een voucher. Deze voucher is onbeperkt geldig. 

Moet ik bij boeking een voorschot betalen?

Een reservering wordt definitief na (online)betaling van het voorschot van ‚ā¨ 195 of bij kleinere dossiers (= tot ‚ā¨ 200) het volledige bedrag. Je ontvangt altijd een factuur ter bevestiging van je reservering. Het saldo betaal je uiterlijk 8 weken voor de aanvang van het verblijf. Het niet-tijdig betalen van het voorschot of saldo leidt automatisch tot de annulering van de reservering.¬†

Kan ik mijn boeking zelf wijzigen?

Enkel ons team kan na bevestiging de boeking alsnog wijzigen. Contacteer ons per mail of per telefoon en wij doen het nodige. Opgelet, voor wijzigingen na bevestiging wordt een¬†administratieve kost aangerekend: ‚ā¨ 25 bij boeking van een kampeer- of camperplaats, ‚ā¨ 50 bij boeking van een Comfort Lodge of Premium Lodge.¬†

Het lukt met niet om mijn gastenlijst in te vullen. Wat kan ik doen?

Lukt het je niet de gastenlijst in te vullen? Misschien is de link vervallen. Stuur ons een mailtje met jouw boekingsnummer. Een medewerker bezorgt jou een nieuwe link naar de gastenlijst.

Hoeveel overnachtingen kan ik maximum online boeken? 

Online kan je een verblijf van maximum 30 dagen boeken.
Wens je langer te verblijven? Contacteer ons (via mail of telefonisch). We maken heel graag de boeking voor jou!
 

Ik moet/wil mijn boeking annuleren - wat nu?

Bij een annulering zijn onze annuleringsvoorwaarden van toepassing. Je vindt ze in het campingreglement onder punt 1.4. Een annulering dien je via mail of per post te melden. 

Kan ik een annuleringsverzekering boeken nadat mijn boeking is afgerond?

Een annuleringsverzekering kan enkel worden onderschreven op het moment van de initi√ęle boeking.¬†Achteraf is dit niet meer mogelijk.

Zijn er speciale (vroegboek)acties op Kompas Camping?

Acties, arrangementen, speciale weekends en themadagen vind je op deze pagina's:

Schrijf in op onze nieuwsbrief en blijf automatisch op de hoogte van alle activiteiten/acties op de camping. Dit doe je via het formulier onderaan op de homepage www.kompascamping.be.
Of volg onze Facebook-pagina's Nieuwpoort & Westende

Hoe kan ik reserveren voor het Kompas Camperpark Lombardsijde?

Je kan op voorhand geen plaats reserveren op het Kompas Camperpark Lombardsijde (in de Strandjuttersdreef). Betaling en toegang gebeurt via de betaalkiosk ter plaatse. 

Tarieven 2023.

Kan ik een cadeaubon kopen?

Dat kan! Het bedrag bepaal je zelf en de bon kan gebruikt voor een verblijf of in onze horeca.

Ben je aanwezig op de camping? Dan helpen we jou graag in ons onthaal. Niet aanwezig? Mail ons onderstaande gegevens. We bezorgen jou een factuur en na ontvangst van betaling wordt de cadeaubon per post opgestuurd.

  • Naam en voornaam
  • Emailadres
  • Geboortedatum
  • Volledig adres
  • Mobiel telefoonnummer
  • Cadeaubon voor een verblijf of cadeaubon voor de horeca?
  • Het bedrag dat je¬†wenst te spenderen aan de cadeaubon.
 

Aankomst en vertrek

Vanaf hoe laat kan ik binnenrijden?

Onze slagbomen staan ingesteld op binnenrijden vanaf 13u voor kampeer- en camperplaatsen en vanaf 16u voor huuraccommodaties. Opgelet, de slagbomen openen enkel automatisch indien je je nummerplaat (correct) op voorhand hebt opgegeven. Gaf je je nummerplaat niet door? Dan parkeer je bij aankomst op de parking of wachtstrook en meld je je aan bij het onthaal. Indien je via nummerplaatherkenning bent binnengereden, vragen we binnen de 24 uur na aankomst even langs te gaan bij het onthaal om jouw aanwezigheid te bevestigen en nuttige informatie te verkrijgen (onthaalkrant, animatie, kidsgadget, ...).

Tot hoe laat kan ik binnenrijden?

Met een geldige boeking kan je binnenrijden tot 23u. Indien de receptie gesloten is wanneer je aankomt, volg je de instructies vermeld op het infobord aan de receptie.

Kan ik vroeger (of later) aankomen (of vertrekken) dan opgegeven?

Onze slagbomen staan ingesteld op binnenrijden vanaf 13u voor kampeer- en camperplaatsen en vanaf 16u voor huuraccommodaties op de dag van aankomst. Buitenrijden op de dag van vertrek is tot 12u voor kampeer- en camperplaatsen en tot 10u voor huuraccommodaties.
Indien je vroeger wenst aan te komen of later wenst te vertrekken, dien je een dag extra (de dag ervoor of erna) te boeken. 

Waar/wanneer moet ik mijn nummerplaat opgeven?

Heb je een verblijf in de toekomst geboekt? Dan krijg je twee dagen voor aankomst een bericht (mail) om je nummerplaat op te geven.
Boek je op de dag zelf van vertrek/aankomst? Dan heb je meteen de mogelijkheid om je nummerplaat op te geven.

Wat zijn de in- en uitrijtijden tijdens mijn verblijf?

Tijdens je verblijf (vanaf de dag na check-in) kan je de camping binnenrijden tussen 7 en 23u. Na 23u gaat de slagboom niet meer open om de rust op de camping te bewaren.
Buitenrijden kan altijd, 24/24u. Mocht je ’s nachts om dringende reden de camping moeten verlaten, kan dat dus.
 

Kan ik met een motor op een camper/kampeerplaats staan?

Op onze camperplaatsen is enkel een camper toegelaten. De motor moet op de parking geplaatst worden. 
Op onze kampeerplaatsen zijn maximum 2 wagens toegelaten. Een motor wordt gelijkgesteld aan 1 wagen. 

Opgelet: onze slagbomen werken in Nieuwpoort en Westende via nummerplaatherkenning. De nummerplaat van een motor wordt echter niet herkend en de bestuurder moet daarom via het fietspad de camping oprijden (niet via de slagboom). 

 

Faciliteiten

Is er animatie op Kompas Camping?

Ja! Tijdens de Belgische schoolvakanties biedt ons animatieteam de leukste activiteiten voor iedereen van 6 tot 99 jaar. Ook onze zeehond Kasper is dan aanwezig! Maak nu al kennis met hem en check zijn pagina met tekeningen, liedjes en filmpjes.

Is er wifi op Kompas Camping? 

Er is wifi in onze huuraccommodaties (Comfort en Premium Lodge). De wifi-code ontvang je bij aankomst en zit in de prijs van je verblijf.

Boek je een kampeer- of camperplaats? Dan kan je tegen betaling gebruikmaken van het wifi-netwerk. De tarieven raadpleeg je op de website van onze partner Citymesh.   Codes kan je aankopen bij het onthaal.

Is er een babybedje en/of kinderstoel aanwezig in de lodges?

Ja! In de berging van de lodge (toegang via zij- of achterkant) staan standaard een babybed en kinderstoel. 

Kan ik een koelkast en/of diepvries huren?

Nee, we verhuren geen koelkasten noch diepvriezers op Kompas Camping. Gekoelde dranken en etenswaren zijn te koop in onze campingshop.

Kan ik een BBQ huren?

Nee, we verhuren geen BBQ's.
BBQ'en is overigens toegestaan op voorwaarde dat je de buren niet hindert. 

Kan ik een CEE-stekker kopen of huren?

Nee, we verhuren/verkopen geen CEE-stekkers. Breng daarom je eigen stekker mee! Stekker vergeten? In de regio verkopen volgende handelszaken ze: Handy Home (Nieuwpoort) en Euroshop (Middelkerke). 

Kan ik op Kompas Camping geld afhalen? 

Nee, op onze campings is geen bankautomaat. Geld afhalen kan in Nieuwpoort-Stad, Westende-Bad of Middelkerke. 
Je kan in onze shop, snackbar, brasserie, taverne, ... wel met bankkaart, kredietkaart of Payconiq betalen. We aanvaarden geen cash meer.

Kan ik van het zwembad gebruikmaken als ik niet op Kompas Camping Nieuwpoort verblijf?

Nee, het zwembad is voorbehouden voor onze gasten (met een geldige boeking).

Sta ik zelf in voor het groenonderhoud van mijn kampeerplaats?

Nee! Wij werken met een externe groendienstfirma die het jaar rond alle hagen, gras- en bloemperken onderhoudt. Heb je specifieke vragen of opmerkingen over het onderhoud van jouw (kampeer/camper)plaats of lodge, dan kunnen deze gemeld worden aan het onthaal.

Indien gewenst, kan je een grasmachine uitlenen via het onthaal.